Què fan en el seu temps lliure?


Amb el tema de la jubilació hi podríem estar parlant hores i hores. De fet, no sé si Jubilatsalgun dia n’arribaré a tenir, en aquest cas, podeu tenir de ben segur que no em dedicaré a donar de menjar als gats!
Per posar algun exemple, el meu pare, des de la seva jubilació ha canviat considerablement els seus hàbits. A ell sempre li ha agradat la terra (va néixer a Andalusia conreant-la desde que tenia ús de raó), però d’ençà que disposa de més temps lliure, li ha donat per substituïr les flors dels testos per fabes, enciams, pebrots o coliflors… i no us enganyo, eh? Ell diu que les hortalisses són més productives que les herbes, però jo penso que tot això té un perquè, i aquest pot raure en la jubilació.
Seguint amb el sexe masculí, i no menyspreant el títol del fòrum, m’agradaria afegir un altre “hobby” que acostumen a tenir en arribar a aquestes edats. ¿Qui de nosaltres no s’ha trobat pel carrer amb el típic grup de senyors grans que mira a través del forat d’una malla verda les obres que s’estan fent? A més a més, cal fer-ho a les 7 del matí? Serà que no tenen hores durant el dia! Bé aquest és un altre tema, perquè…
I ara passo al sexe femení. Dimecres matí, únic matí que tinc una mica de temps lliure per anar a comprar carn, embutits, etc. Agafo número, 15 minuts esperant el torn i resulta que arriba la “yaya” que es fa la “longuis” i t’intenta vendre la moto que només vol un tall de cansalada… Però senyora, agafi número! que jo fa estona que m’espero! Li vindrà de mitja horeta, si així es distreu una mica, dona… Però res, ja la veus que xiuxiueja amb la dependenta intentant comprar el seu favor. En fi, res a fer!
I ja per últim, fent referència al títol del fòrum, pel que fa als gats, doncs estic totalment d’acord amb el que diu el Pedro. Necessiten d’algú, estan soles, i que millor que comprar la llauneta de paté i posar-la sota d’un cotxe perquè als felins no els toqui gaire el sol, no fos cas que agafessin una insolació. Llavors és quan només fas que trobar-te safatetes plenes de restes i un ferum no gaire agradable al solar que hi ha dues cases més amunt de la teva.
En fi, espero que la meva jubilació, si la tinc algun dia, sigui, com a mínim, una mica més excitant…

Autor del post: Laura

Deixa un comentari

